مسابقات داژبال

مسابقه داژبال (وسطی)

ورزش داژبال، یكی از ورزش‌های سنتی ایرانیان است كه از زمان‌های قدیم در كشور ایران، بعنوان یک بازی پر نشاط و همگانی مطرح و در بین اقشار مختلف مردم، بسیار رایج بوده‌ است.

این رشته ورزشی، در عصر کنونی دارای مخاطبین چشمگیری در بین سنین مختلف می باشد و توانسته است بعنوان یك ورزش خانوادگی و كم هزینه، در بین جوامع مختلف، مطرح ومورد استقبال قرار گیرد.

ورزش داژبال، درطی سال های اخیر دربسیاری از كشورهای دنیا بسط وگسترش یافته و می توان این رشته جذاب را درسطح بین الملل، با شكل ها و اسم های مختلف ازجمله: وسط بازی – وسطی – وسطا – وسط وسط – وسط تنا- وسطو- توپ دروسط – تك بال – آراداووردی – داژبا ل بین المللی … مشاهده كرد، لیكن در سال 1386 استاد رضا خوش سرور از کشور پهناور ایران، با سال ها تجربه درعرصه ورزش، توانست با تنظیم و تدوین قوانین ومقررات واحد برای ورزش داژبال، جانی تازه به این رشته جذاب بخشیده وسعی برآن داشت تا تمامی علاقه مندان بتوانند با قوانین یكسان و به صورت متحد الشكل به اجرای این ورزش زیبا و نشاط آور، بپردازند.
شایان ذكراست، كلیه فعالیت های رشته ورزشی داژبال، پس از كارشناسی های انجام شده و تائید سازمان تربیت بدنی درسال 1387، با عنوان انجمن داژبال، تحت نظارت فدراسیون ورزش های همگانی كشور انجام می پذیرد.

مسابقات داژبال
مسابقه داژبال (وسطی) هر ساله در هفته تربیت بدنی برگزار می گردد که امسال نیز برگزار گردید و جوایزی به تیم های برنده اهدا شد.

مقالات و نشریه‌های مجموعه مدارس سلام

وسواس مطالعه ، آفتی در کمین دانش آموزان

آیا بارها و بارها یک مطلب را مطالعه می‌کنید؟ آیا همش نگرانید که مطالب مطالعه شده را فراموش کنید؟ آیا وقت مطالعه استرس

دارید و نگرانید؟ آیا با وجود بارها مطالعه، مطالب از ذهن‌تان پاک می‌شوند؟ اگر جواب‌تان مثبت است، باید بگوییم شما دچار

جهت دریافت اطلاعیه ها و اخبار مجموعه مدارس سلام شماره تماس یا ایمیل تان را وارد کنید